PEC S.A. Wałbrzych - Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

eBOK – Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

eBOK – Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to internetowy system, w którym nasz Klient szybko i wygodnie uzyska dostęp do swoich rozliczeń oraz załatwi większość spraw z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.


KORZYŚCI:
  • Oszczędność czasu i wygoda obsługi.
  • Załatwienie spraw on-line.
  • Wygodny dostęp do faktur i rozliczeń za ciepło.
  • Bezpieczeństwo połączenia.
  • Darmowy dostęp.


PEC S.A. Wałbrzych - eBOK

ZAREJESTRUJ SIĘ:
  • Wejdź na stronę logowania do eBOK i wybierz przycisk "Rejestracja". Przygotuj ostatnią fakturę i numer PESEL lub NIP.
  • Wypełnij formularz i wyślij go w celu weryfikacji danych.
  • Po weryfikacji otrzymasz na podany adres e-mail informację o aktywacji konta i nadanym haśle startowym.
  • Zaloguj się i zmień hasło na własne.
  • Zacznij korzystać z systemu.


PEC S.A. Wałbrzych - eBOK





Korzystając z eBOK otrzymujesz dostęp do usług:

  •      Sprawdzenie salda Klienta.
  •      Dostęp do wszystkich faktur.
  •      Informacja o dokonanych zapłatach.
  •      Informacja o zainstalowanych licznikach i historia zużycia energii cieplnej.
  •      Informacja o wysłanych wezwaniach do zapłaty i prowadzonych sprawach egzekucyjnych.
  •      Formularz umożliwiający kontakt online.