eBOK – Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
eBOK – Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to internetowy system, w którym nasz Klient szybko i wygodnie uzyska dostęp do swoich rozliczeń oraz załatwi większość spraw z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.
KORZYŚCI:
- Oszczędność czasu i wygoda obsługi.
- Załatwienie spraw on-line.
- Wygodny dostęp do faktur i rozliczeń za ciepło.
- Bezpieczeństwo połączenia.
- Darmowy dostęp.
ZAREJESTRUJ SIĘ:
- Wejdź na stronę logowania do eBOK i wybierz przycisk "Rejestracja". Przygotuj ostatnią fakturę i numer PESEL lub NIP.
- Wypełnij formularz i wyślij go w celu weryfikacji danych.
- Po weryfikacji otrzymasz na podany adres e-mail informację o aktywacji konta i nadanym haśle startowym.
- Zaloguj się i zmień hasło na własne.
- Zacznij korzystać z systemu.
Korzystając z eBOK otrzymujesz dostęp do usług:
- Sprawdzenie salda Klienta.
- Dostęp do wszystkich faktur.
- Informacja o dokonanych zapłatach.
- Informacja o zainstalowanych licznikach i historia zużycia energii cieplnej.
- Informacja o wysłanych wezwaniach do zapłaty i prowadzonych sprawach egzekucyjnych.
- Formularz umożliwiający kontakt online.